vrh dno

Nije li malo zabrinjavajuce...

Autor: dragan
31.05.2009. 14:45 h
sto se u zadjih godinu dana medju omladinom opet promovisu 'devedesete'? Taman kada sam mislio da smo krenuli da pristizemo strane trendove(cak i masovnom pojavom emo dece i cega vec ne), ljudi dobijaju misljenje da su devedesete bile jedan strasno kul period, a air max se opet velica do neba.

Pogledajte ovo npr? Slicni posteri su i po Knez Mihajlovoj. Meni to jednostavno izgleda strasno napadno. :)


Image and video hosting by TinyPic
SocialTwist Tell-a-Friend
Komentari
Mis Ana - 31.05.2009. 23:02 h

Mrzim devedesete, mislim taj odvratni fazon koji se furao i koji se sad fura, stvarno me to uzasava, ali mi tu nista ne mozemo, jer ljudi misle da vrede koliki su im vazdusni djonovi....
dragan - 01.06.2009. 02:12 h
Ne, zapravo, sto je sareniji - to si veca faca.
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 02:15 h
Da, posebno kada je ljubicasta boja u kombinaciji sa zelenom....
dragan - 01.06.2009. 02:23 h
sve boje su lepe.
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 02:29 h
Ma sve mi boje lepo stoje, jos kad je air max u pitanju, sto ih vise ima, to su bolje....
Volim ja boje, ali air max ne volim!!!!
remalsg - 01.06.2009. 02:35 h
pa to je za njih retro...jok ce slushaju rok osamdesetih i pocetkom devedesetih....mnogo im gudra udara u vugla zato im treba nesto jako i brzo...i plus,nek rade sta hoce...jbg nisam shvatio sta si hteo da kazes blogom....da neces da ides na zurku,ili da hoces ??!!!

=>
remalsg - 01.06.2009. 02:39 h
i da ,ko to mladima promovise devedesete...neko ide motkom i tera ih da slusaju devedesete...ma daaaj,jbg tako se potrefilo...spoj generacija i muzike kad su oni pisali u gace...kao sto rekoh retro za njih..
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 02:48 h
Pa propaganda je krupna stvar, nalozeni ljudi koji nemaju mozak, vec samo aparat koji se aktivira kada vide da je moda ono sto vecina tih "trendy" likova nosi, pa ni njima se to ne svidja, nego oni su frajeri i ribe ako imaju air max, posebno momci, posto se cice loze na ''mafijase'' i nabudzene patike, to je kao opasno... hahahha....
=>
remalsg - 01.06.2009. 02:56 h
ja znachi vidim jednog takvog pa deset razlichitih...ovi klinci,koje on pominje furaju trenutno neki Turbo-Hip-Dizel-Hop zonfa,frizure su turbo,duksevi i treshe su hip hop a gilje su dizel...i sta sad sa tim,tako se potrefilo,ko zna kakvi ce da budu naredni,za pet sest godina do deset...znaci sta sad kao o tome....kao strasnooo jeee....ja kazem da je isto tako i u drugom sluchaju,kod ''onih'' koji su kao,shta znam urbani...ludaci...a ovi emo,njih bi pobio sve..

ma bre nek fura sta ko hoce !!!!
joshibeast - 01.06.2009. 02:56 h
U Srbiji je MINISTAR KULTURE sinonim za MINISRA BEZ PORTFELJA
Tako da nista novo nistu te devedesete. I potpuno je isti qrac oce li Ceca imati 100 000 na Ushcu, Mile puniti Arenu, Zvezde GraJnda Pionir ili Ivan, B3 i ekipa klubove.
Tako da opushteno. Nema tu vishe sta da se izgubi
=>
remalsg - 01.06.2009. 03:00 h
ili AC/DC JNA...isti kurac sve,sada hvala kurcu imas izbora gomila,pa ko voli nek izvoli....mani se te priche,imaju razna dogadjanja i koncerti,a ne samo navedeni..
=>
joshibeast - 01.06.2009. 03:12 h
Jeste stvar izbora....Imash pravo. Al mi se cini da posle godina tresha, koje i dalje traju ipak treba maldima malo usmeravanja(i to u svakom mogucem pogledu). Ljudi biraj ovaj junk zato sto ne znaju za bolje.....Pa gledao sam onog cara u Operaciji trijumf. Covek oce da postane estradna zvezda i to kao pop i ti fazoni, ima 22-23 a ne zna ko je Mik Dzeger! (sto ne znachi da svi treba da slushaju stonse, al svakako treba da ih cuju, za sta su i imali priliku al ih niko nije "usmerio").....o tome ja pricham...nisam iz klasichnog fazona "mrzim narodnjake" i to....
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 03:17 h
Slazem se sa tobom u potpunosti!!! Sve je istina!!!
=>
remalsg - 01.06.2009. 03:18 h
shta sad ima da ides kao sektas i da delis letke ili npr oces da kazes da nemaju tv kanali o tome,ili radio stanice koje o tome prichaju i pustaju tu muziku...jbg,ima,ali vecinu to ne interesuje,ne svidja im se,on je od malena okruzen time,on je garant chuo nekom prilikom mika ali mu se garant nie ni svideo,jer da mu se svideo on bi ga i slushao i znao bio ko je mik...znash,mene shveca terala da budem dizelas,pa narodnjak ali sam na kraju izbunario kod caleta kaseto iron-a ) ali posle irona sam chuo gru-a,pa reko ovo dobro,pa onda coolio..pa posle je sve samo ishlo,i dan danas istrazujem,i shirim moji muzichki ukus..ali narodnjake ne slusham....e isto tako neko ne slusa ovo shto ja slusham,tj ide njih 100 pa jedan slichan...i shta sad...tj slusam narodnu,ali onu onu !!!
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 03:03 h
Pa nisu samo devedesete problem, problem je svest maldih i sta je njima VRH, ljudi koji su ne obrazovani i pevaju pesme o paljenju, svlacenju , nabudzenim kolima i sl... E i koliko postaju plitki kada im je to VRH!!! Ne znam, mene sve to izludjuje, sve sami klonovi!!!
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 03:04 h
I da se zna Mile Kitic je imao 700 ljudi u areni, bas je napunio.... Hahahahahaha.... e to mi je drago, da je napunio, to bi bilo previse....
remalsg - 01.06.2009. 03:10 h
SVEST....shto da se menja svest...ko si ti nekom bre da menjas svest,ne mozesh nekom muzichki ukus,ili bilo kakav ukus da promenis..kakva svest,pricamo o muzici..vrlo je plitko tako razmisljati o jednom muzickom pravcu zato sto ne postoji losa muzika vec razliciti ukusi,i tu muziku ne slusaju samo srbi vec ceo balkan...zato ne lupaj,ne mozes da promenis svest i mentalitet,i zasto bi menjo to,pa idi tamo gde nema to,a nemoj da menjas milione ljudi...
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 03:15 h
E necu da raspravljam, posto je tebi lepo to, i nije svaka muzika ista, postoji muzika koja ima dubinu i koja te navodi na razmisljanje, a nikakop ne mislim da ova popularna muzika tako utice... Ali posto ja plitko razmisljam, izvini, nemamo o cemu da raspravljamo, a na SVEST moze da se utice, na to utice drustvo, mediji, propaganda... ja to znam i nemoj mi pricati da je ne moguce...
=>
remalsg - 01.06.2009. 03:23 h
da tako je Hitler radio,uticao na svest preko medija i ostalih sranja...hehe muzika za razmisljanje,u expo da je pustimo,ili moza neki splav,ili na white party u svetu,na ibizi mozda a ??!! ta svest je vrlo zajebana stvar..
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 03:29 h
Pa dobro, i ovo sve mu dodje taj fazon,HITLEROV, samo u drugom smislu....
A ja ne slusam elektroniku, niti idem na splavove, a vise necu da pricam o muzici, posto se nerviram, necu da uticam na tebe!!!!
remalsg - 01.06.2009. 03:11 h
problem je svest maldih i sta je njima VRH, ljudi koji su ne obrazovani i pevaju pesme o paljenju, svlacenju , nabudzenim kolima i s...isto bash kao na MTV samo shto ima turcizma..
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 03:19 h
Ja MTV ne gledam i ako je isto nek se teraju!!! I oni su svi takvi, jer ne znaju za druge opcije, kad im nije u istoj meri prezentovano nesto drugo....
=>
remalsg - 01.06.2009. 03:27 h
prichamo o ukusima muzichkim,a to je vrlo glupo raditi,mediji i drugi samo prodaju ono sto je trenutno najaktuelnije,ne mozesh ti nekom vlasniku neke medije da govoris shta ce on da radi na svojoj tv,nemash prava na to !!!
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 03:31 h
Ja to ne radim!!! I ti ne kopcas o cemu ja pricam... Ja nikome nista ne namecem, samo polemisemo, ti se postavljas kao da ja nekom nesto naredjujem...Gresis, ovde se samo komentarise, stvarno ne razumem sta ti pokusavas...
=>
remalsg - 01.06.2009. 03:40 h
upravu si,tek sad ne razumem o chemu ti...koliko sam ja tebe razumeo..ide ovako...

Svi oni nemaju pojma o muzici...

Muzika koju oni slusaju je sranje,primitivna i bla bla,sta bese napisa gore,o chemu oni u toj muzici..

Medije su krive zbog toga..

Svi oni treba da se menjaju zato sto ti mislis tako,i nekolicina slicnih tebi,zato sto vas to nervira

Ovo mi deluje vrlo plitko..

Idem ja,shta sam ja hteo reci..

Svako slusha shta on hoce...

Ako je njima dobra onda ok,ja je ne slusham i meni ne smetaju ..

Medije klasika,sranje i plasiraju ono shto se najbolje valja na ovom trzishtu,a to je trenutno to..

To je ono shto me nervira...za ovo zadnje shto sam napisao gore

Nadam se da je sad jasnije a
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 04:50 h
Pa tako nekoak, ali ja ne mrzim nikoga, samo mi se ne svidja "kuda plovi ovaj brod"...
I nije tacno da ja pokusavam da promenim svet, ali borim se kao DON KIHT!!! Mislim, protiv LOSE KOMERCIJALE!!! Ali da ti mene nikada ne mozes da skontas, valjda je to tako...
=>
dragan - 01.06.2009. 04:51 h
ljudi, pod jedan, napuniste mi mail obavestenjima, oko 30 komada...

opste je poznato da svako ima pravo da slusa koju god 'muziku' zeli, pa makar to i bila muzika za umne manjine, ali mene fascinira stvar kao sto je air max party???!
daj covece, da li mi sada treba da pravimo i DC ili fallen party?
to bi bilo isto kao da ja sad pomislim da sam gotivniji zbog fallen skejterki vise nego od ljudi koji npr nose vans ili osiris(zato sto su one generalno jeftinije).

=>
Mis Ana - 01.06.2009. 04:55 h
Joj, izvini, mrzim kad mi se mail napuni....
e sad, svakako da smo razliciti, ali stvar je o razlicitim uticajima, tj. u kom smeru se kao licnost izgradjujes na osnovu, recimo mode ili muzike koju slusas, jer to postaje deo tebe, cim ti prija to znaci da se pronalazis u tom zvuku i tekstovima, e ja mislim da je to u pitanju...
=>
dragan - 01.06.2009. 05:04 h
imas pravo...
=>
Mis Ana - 01.06.2009. 05:05 h
Bleda - 01.06.2009. 05:38 h
ma cela ta pricha se vraca i to je mnogo shire samo od muzike, u pitanju je socijalni fenomen
danas sedim u kaficu gde mi radi drugar, sasvim normalan kafic, ali kakvi gosti? vecinom normalni ali za stolom prekoputa nas sedoshe neki pajseri znachi ili air max ili one ribok sa onim dzombama po patikama, istetovirani, vrat nemaju, doneil flajku kokakole kao da ne znaju da se u kaficu narucuje pice a ne donosi
a spika ide neshto ovako:"Znam ja ti si mene hteo da upucash...ono na Brodarcu...ja sam hteo da se ubacim...znash gde sam ja lerdi, ne dirash moju teritoriju ne diram tvoju..."

e onda u busu, par klinaca daj Bozhe dovoljno starih da sami brishu nos, isto u tikepama, obracaju se jedan drugom sa matori i velichaju nekog lika...mislim...

to je postalo i forma ponashanja ne samo oblachenja i slushanja odredjene muzike
remalsg - 01.06.2009. 05:58 h
opet sve to nema veze sa zurkom i muzikom...i opet ide ono pravi mocart zurku sto se mene njega i treceg tice,ali komentar ''nije li malo zabrinjavajuce''...pff to je ono shto je malo chudno..
ova pricha o dva kretena na ulici,da je cifra samo dva...i to nema veze sa zurkom,ni sa muzikom...i dva kretena mozes da nadjes i na operi,i elektronici,i turbo-folku,na metalu...razlika je samo u oblachenju i nachinu govora....

zato neko davno reko nesto pametno...da o ukusima ne treba raspravljati,ne zato sto je zamorno,vec zato sto bi bilo dosadno da su svi isti..

Toliko od mene povodom bloga
BrooklynMasala - 01.06.2009. 07:42 h
htela ja da linkujem Skaba, al me remalsg preduhitrio

mislim da je to najrealniji odgovor na tu temu o kojoj bi moglo satima da se polemise i opet se ne bismo makli bogzna gde

Ime:
Gost_
Komentar:
 :)  :D  :lol:  :(  ;)  :grrr:  :P  :hm:  :o
Prekucaj broj sa slike:
GMC Guitar Lessons





Demo Fest Car Pool BEST MyPeople 17 Registracija